Το σενάριο με το οποίο ασχοληθήκαμε μπορεί να αξιοποιηθεί από τους μαθητές της Γ΄ δημοτικού και εντάσσεται στις γνωστικές περιοχές των μαθηματικών, της αισθητικής αγωγής και των Τ.Π.Ε. Το θέμα που διαπραγματεύεται είναι απόλυτα συμβατό με το Α.Π.Σ. και Δ.Ε.Π.Π.Σ. των Μαθηματικών της ομώνυμης τάξης.

Ο κεντρικός άξονας του σεναρίου αφορά την απόκτηση μαθηματικών γνώσεων και ικανοτήτων, την άσκηση στη μεθοδική σκέψη, τις λογικές διεργασίες και την καλλιέργεια της μαθηματικής γλώσσας, ως μέσου επικοινωνίας.

 

Γενικός στόχος είναι οι μαθητές να αναγνωρίζουν την ισοδυναμία των κλασμάτων μέσα από καταστάσεις της καθημερινής τους ζωής.

Αφορά σε: ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:

  • Μαθηματικά Γ' Δ' Ε' ΣΤ' Δημοτικού
  • Relevation Natural Art

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Σαμαρέντση Βαρβάρα

Το σενάριο είναι διάρκειας 4 ωρών στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος με σκοπό οι μαθητές να γνωρίσουν το σώμα τους.

Αφορά σε ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ Α Τάξη Μελέτη Περιβάλλοντος

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:

  • Kidspiration
  • Hotpotatoes

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Χριστοδουλάκης Δήμος

Διδακτικό Διαθεματικό Σενάριο στα πλαίσια του μαθήματος Βυζαντινής Ιστορίας της Ε΄ Δημοτικού.

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:

  • Επεξεργαστής Κειμένου
  • Λογισμικό παρουσιάσεων
  • Web Browser
  • Ιστορικός Άτλαντας CENTENNIA
  • Relevation Natural Art
  • Google Earth ΚΑΙ Google Maps
  • Ψηφιακές εγκυκλοπαίδειες 
  • Hotpotatoes, Kidspiration, Jigsaw puzzle, Centenni

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΣΟΥΛΑΝΔΡΟΣ Σ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Το διδακτικό σενάριο πραγματοποιείται σε τέσσερις φάσεις: (α) επεξεργασία ΄του αρχαιοελληνικού κειμένου και προσέγγιση θεμάτων που θίγονται σ' αυτό, (β) δημιουργία λεξιλογίου με ομόρριζες λέξεις του ρήματος "φέρω" και σύνθεση λέξεων με β΄ συνθετικό κλιτή λέξη (ρήμα), (γ) επανάληψη των μετοχών (επιρρηματικών, κατηγορηματικής), (δ) αξιολόγηση.

Αφορά σε ΠΕ02 - Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Β' Γυμνασίου, Θεματική Ενότητα: Η Καλλιπάτειρα

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Internet, Word, PowerPoint, Greek language, διαδραστικός πίνακας, λογισμικά: "Ανθολόγιο"», "Δημόσιος και Ιδιωτικός Βίος", "Ηρόδοτος", "Ο Τόπος και οι Άνθρωποι"

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΠΑΠΑΕΥΑΓΓΕΛΟΥ

Περιεχόμενο της διδακτικής αυτής παρέμβασης αποτελεί η αισθητική και ερμηνευτική προσέγγιση του ποιήματος «Πούσι» του Νίκου Καββαδία με τη χρήση εργαλείων Τ.Π.Ε.

Αφορά σε  ΠΕ02 - Νέα Ελληνική Λογοτεχνία Β' Λυκείου, Θεματική Ενότητα: Ποίηση του μεσοπολέμου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Prezi, Internet, Word, PowerPoint, Google Earth, βιντεοπροβολέας

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΜΠΙΛΛΑ