Το διδακτικό σενάριο πραγματοποιείται σε τέσσερις φάσεις: (α) επεξεργασία ΄του αρχαιοελληνικού κειμένου και προσέγγιση θεμάτων που θίγονται σ' αυτό, (β) δημιουργία λεξιλογίου με ομόρριζες λέξεις του ρήματος "φέρω" και σύνθεση λέξεων με β΄ συνθετικό κλιτή λέξη (ρήμα), (γ) επανάληψη των μετοχών (επιρρηματικών, κατηγορηματικής), (δ) αξιολόγηση.

Αφορά σε ΠΕ02 - Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Β' Γυμνασίου, Θεματική Ενότητα: Η Καλλιπάτειρα

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Internet, Word, PowerPoint, Greek language, διαδραστικός πίνακας, λογισμικά: "Ανθολόγιο"», "Δημόσιος και Ιδιωτικός Βίος", "Ηρόδοτος", "Ο Τόπος και οι Άνθρωποι"

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΠΑΠΑΕΥΑΓΓΕΛΟΥ

Ο φάκελος "ΤΑ ΤΡΙΑ ΧΑΪΚΟΥ" ΤΟΥ Γ. ΣΕΦΕΡΗ περιλαμβάνει το σενάριο διδασκαλίας και τα φύλλα εργασίας του μαθητή και "εσωτερικές" υπερσυνδέσεις.

Αφορά σε ΠΕ02 - Νέα Ελληνική Λογοτεχνία Γ' Γυμνασίου, Θεματική Ενότητα: Η νεότερη λογοτεχνία: Η λογοτεχνία από το 1922 ως το 1945

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Word, PowerPoint, διαδίκτυο, βιντεοπροβολέας

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΓΚΑΡΑΝΑΤΣΙΟΥ

Το σενάριο που ακολουθεί αποτελεί μια απόπειρα συνολικής ανάλυσης των κεφαλαίων 70-82 του Γ΄ βιβλίου της Ιστορίας του Θουκυδίδη. Στο παραπάνω βιβλίο ο συγγραφέας αφηγείται τον εμφύλιο πόλεμο μεταξύ των ολιγαρχικών και των δημοκρατικών Κερκυραίων, καθώς και την καταστρεπτική ανάμειξη των Αθηναίων και των Πελοποννησίων στη σύγκρουση αυτή

Αφορά σε ΠΕ02 - Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου, Θεματική Ενότητα: Θουκυδίδη Ιστορία

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Internet, Word, εννοιολογικός χάρτης, πινακοθήκες, μουσεία, βίντεο, wiki

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΑΣΙΟΣ

Α. Σενάριο Διδασκαλίας στη Νεοελληνική Λογοτεχνία:

1.Τίτλος 2.Προαπαιτούμενα 3.Στόχοι 4.Πορεία διδασκαλίας 5.Φύλλα Εργασίας 6.Αξιολόγηση 7.Βιβλιογραφία

Β. Λογισμικό Παρουσίασης (P.Point)

Αφορά σε ΠΕ02 - Νέα Ελληνική Λογοτεχνία Γ' Γυμνασίου, Θεματική Ενότητα: Η νέα Αθηναϊκή Σχολή (1880-1922)

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Word, PowerPoint, διαδίκτυο, βιντεοπροβολέας

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΡΟΥΚΟΥΤΑΚΗΣ

Η διδακτική αυτή πρόταση έχει ως σκοπό να λειτουργήσει ανακεφαλαιωτικά, καθώς έχει ολοκληρωθεί η διδασκαλία του συνόλου του κειμένου κι έχει πραγματοποιηθεί η αναλυτική του επεξεργασία στην τάξη. Προβάλλονται στους μαθητές αποσπάσματα από  την παράσταση του έργου από τη Νεανική Σκηνή του ΚΘΒΕ το 2008, όπως βρίσκονται διαθέσιμα στο YouTube και σε σχετικά ιστολόγια. Η εν λόγω παρουσίαση σκοπεύει να διαδραματίσει ρόλο συνολικής θεώρησης του έργου

Αφορά σε  ΠΕ02 - Αρχαία Ελληνική Λογοτεχνία Γ' Γυμνασίου, Θεματική Ενότητα: Ευριπίδη Ελένη: Εισαγωγή και κείμενο

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Βιντεο-προβολέας, διαδίκτυο, εργαλείο download-helper

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΠΟΓΙΑΤΖΗΣ