Οι μαθητές οδηγούνται στην ανακάλυψη των ιδιοτήτων των ανάλογων ποσών ,στην έννοια των συντεταγμένων , στην απεικόνιση των ζευγών τιμών ως σημείων στο επίπεδο και τελικά στις γραφικές παραστάσεις μέσα από ένα απλό πρόβλημα του σχολικού βιβλίου. Η έννοια συντεταγμένη,  για παράδειγμα , πριν παρουσιαστεί στο Geogebra , εισάγεται -αθόρυβα- μέσω της θέσης των  κελιών στα λογιστικά φύλλα. Οι πίνακες τιμών δίνουν μια σαφή εικόνα του προβλήματος. Οι γραφικές παραστάσεις είναι απεικονίσεις αλγεβρικών σχέσεων. Όλες αυτές οι έννοιες εισάγονται  με ομαλό τρόπο και μέσω του παιγνιδιού της εκμάθησης των λογισμικών Geogebra και λογιστικών φύλλων.

Αφορά σε  ΠΕ03 - Α' Γυμνασίου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:

  • Geogebra
  • Excel

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Κριτσωτάκη Ευφροσύνη

Εύρεση πρόσημου τιμών συνάρτησης.

Αφορά σε ΠΕ03 - Α' Λυκείου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Geogebra

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Σαμαράς Κωνσταντίνος

Διερευνούμε πότε γίνεται μέγιστο το Εμβαδό ενός ορθογωνίου όταν αυτό έχει σταθερή περίμετρο.

Αφορά σε ΠΕ03 - A' Λυκείου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Sketchpad v.4

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Καστρούνη Καλλιόπη

Το σενάριο έχει ως υπόθεση το μετασχηματισμό αντικειμένων(σημείου, ευθύγραμμου τμήματος, πολυγώνων κι άλλων σχημάτων) μέσα από τη συμμετρία ως προς σημείο-κέντρο. Οι μαθητές θα προσπαθήσουν μέσα από καθοδηγούμενα “βήματα” να διερευνήσουν και να ανακαλύψουν τη βασική ιδιότητα αυτού του μετασχηματισμού. Μέσα από τα εργαλεία του εκάστοτε λογισμικού, θα μπορούν να ελέγχουν αν οι υποθέσεις που κάνουν, συνδέονται με τις γνωστές μαθηματικές έννοιες και σχέσεις.

Αφορά σε ΠΕ03 - Α' Λυκείου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Geogebra

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Φραντζικινάκης Βασίλειος

Έννοια Παραγώγου - Παράγωγος Συνάρτηση -Μονοτονία Συνάρτησης -Τοπικά Ακρότατα.

Αφορά σε ΠΕ03 - Γ' Λυκείου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Geogebra

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Σιφώνιος Παναγιώτης /ανάρτησε η Καστρούνη Καλλιόπη