• Δευτερεύοντα στοιχεία τριγώνου.
  • Κέντρα τριγώνου.
  • Συμπεριφορά τους.

Αφορά σε ΠΕ03 - Α' Γυμνασίου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Geogebra

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Σκέντος Μηνάς

Έννοια Παραγώγου - Παράγωγος Συνάρτηση -Μονοτονία Συνάρτησης -Τοπικά Ακρότατα.

Αφορά σε ΠΕ03 - Γ' Λυκείου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Geogebra

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Σιφώνιος Παναγιώτης /ανάρτησε η Καστρούνη Καλλιόπη

Η διδακτική αυτή πρόταση έχει ως σκοπό της να φέρει τους μαθητές σε μια πρώτη και ουσιαστική επαφή με μείζονα θέματα της σοφιστικής σκέψης μέσω γραπτής διερεύνησης

Αφορά σε ΠΕ02 - Αρχαία Ελληνική Λογοτεχνία Γ' Γυμνασίου, Θεματική Ενότητα: Ανθολόγιο φιλοσοφικών κειμένων: Προσωκρατικοί και Σοφιστές και σοφιστική κίνησης

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Word, διαδίκτυο, USB Device

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΠΟΓΙΑΤΖΗΣ

Σενάριο που δοκιμάστηκε στην Α' ΕΠΑΛ, αλλά αντιστοιχεί και στη Β' Γενικού Λυκείου

Αφορά σε  ΠΕ02 - Ιστορία Β' Λυκείου, Θεματική Ενότητα: Η Λατινοκρατία και η Παλαιολόγεια εποχή

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Word, Googledocs, Powerpoint, Internet, Gmail, Excel

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ

Με έναν ευχάριστο και δελεαστικό τρόπο επιδιώκεται οι μαθητές να κατανοήσουν πως ονομάζονται οι γωνίες που σχηματίζονται από την τομή δυο παραλλήλων ευθειών από μια τέμνουσά τους.

Οι αγαπημένες φιγούρες του Disney προσελκύουν το ενδιαφέρον των μαθητών και ο μαθητής οδηγείται στη γνώση μέσα σε μια ευχάριστη ατμόσφαιρα

Με τη βοήθεια του λογισμικού δυναμικής Γεωμετρίας δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να μελετήσουν τη σχέση των σχηματιζόμενων γωνιών με τρόπο παραστατικό μέσα από πειραματισμό και διερεύνηση.

Η διαδικασία που προτείνεται δεν ακολουθεί τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας αντιθέτως οδηγεί το μαθητή στα βήματα ενός ερευνητή - μελετητή.

Αφορά σε  ΠΕ03 - Α' Γυμνασίου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Geogebra

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Σούφαρη Αθανασία