Το σενάριο με το οποίο ασχοληθήκαμε μπορεί να αξιοποιηθεί από τους μαθητές της Γ΄ δημοτικού και εντάσσεται στις γνωστικές περιοχές των μαθηματικών, της αισθητικής αγωγής και των Τ.Π.Ε. Το θέμα που διαπραγματεύεται είναι απόλυτα συμβατό με το Α.Π.Σ. και Δ.Ε.Π.Π.Σ. των Μαθηματικών της ομώνυμης τάξης.

Ο κεντρικός άξονας του σεναρίου αφορά την απόκτηση μαθηματικών γνώσεων και ικανοτήτων, την άσκηση στη μεθοδική σκέψη, τις λογικές διεργασίες και την καλλιέργεια της μαθηματικής γλώσσας, ως μέσου επικοινωνίας.

 

Γενικός στόχος είναι οι μαθητές να αναγνωρίζουν την ισοδυναμία των κλασμάτων μέσα από καταστάσεις της καθημερινής τους ζωής.

Αφορά σε: ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:

  • Μαθηματικά Γ' Δ' Ε' ΣΤ' Δημοτικού
  • Relevation Natural Art

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Σαμαρέντση Βαρβάρα

Με το λογισμικό Sketchpad οι μαθητές καλούνται να κατασκευάσουν κανονικά πολύγωνα με διάφορους τρόπους και να πειραματιστούν με αυτές τις κατασκευές. Επίσης προσεγγίζοντας τον κύκλο με κανονικά πολύγωνα ανακαλύπτουν το μήκος και το εμβαδόν του.

Αφορά σε  ΠΕ03 - Β' Λυκείου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Sketchpad v.4

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Κυρέζη Ιωάννα

Έννοια Παραγώγου - Παράγωγος Συνάρτηση -Μονοτονία Συνάρτησης -Τοπικά Ακρότατα.

Αφορά σε ΠΕ03 - Γ' Λυκείου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Geogebra

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Σιφώνιος Παναγιώτης /ανάρτησε η Καστρούνη Καλλιόπη

Σκοπός του σεναρίου είναι οι μαθητές να προσδιορίσουν και να αξιολογήσουν τους εσωτερικούς και εξωτερικούς παράγοντες (οικονομικούς, πολιτικούς, θρησκευτικούς και στρατιωτικούς) που οδήγησαν το Βυζάντιο στην παρακμή από τα μέσα του 11ου αι. και την υποταγή στους Οθωμανούς με την Άλωση της Πόλης το 1453. Εφαρμόζεται η διερευνητική μέθοδος της επίλυσης προβλήματος.

Αφορά σε  ΠΕ02 - Ιστορία Β' Γυμνασίου, Θεματική Ενότητα: Περίοδος της κρίσης του Βυζαντίου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Internet, Word, «Περιπλάνηση στο Χωρο-χρόνο», «Inspiration»

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΓΟΝΤΙΚΑΚΗΣ

Η διδακτική αυτή πρόταση έχει ως σκοπό να λειτουργήσει ανακεφαλαιωτικά, καθώς έχει ολοκληρωθεί η διδασκαλία του συνόλου του κειμένου κι έχει πραγματοποιηθεί η αναλυτική του επεξεργασία στην τάξη. Προβάλλονται στους μαθητές αποσπάσματα από  την παράσταση του έργου από τη Νεανική Σκηνή του ΚΘΒΕ το 2008, όπως βρίσκονται διαθέσιμα στο YouTube και σε σχετικά ιστολόγια. Η εν λόγω παρουσίαση σκοπεύει να διαδραματίσει ρόλο συνολικής θεώρησης του έργου

Αφορά σε  ΠΕ02 - Αρχαία Ελληνική Λογοτεχνία Γ' Γυμνασίου, Θεματική Ενότητα: Ευριπίδη Ελένη: Εισαγωγή και κείμενο

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Βιντεο-προβολέας, διαδίκτυο, εργαλείο download-helper

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΠΟΓΙΑΤΖΗΣ