Μια περιήγηση στη γειτονική μας Ντενεκεδούπολη... Η φανταστική πόλη, φτιαγμένη από τενεκεδάκια που ζουν ευτυχισμένα, κινδυνεύει! Οι αδιάφοροι άνθρωποι πετούν τα σκουπίδια τους παντού. Πρέπει να τους μάθουμε τι σημαίνει ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ!
Αποστολή μας είναι να ενημερώσουμε και να συμβουλεύσουμε τους ανθρώπους για την πρακτική και για τα περιβαλλοντικά οφέλη της ανακύκλωσης.

Για ένα καλύτερο αύριο!

Για έναν πιο υγιή πλανήτη!

Αφορά σε: ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:

  • Επεξεργαστής Κειμένου
  • Λογισμικό παρουσιάσεων
  • Web Browser
  • Λογισμικό εννοιολογικής χαρτογράφησης (Kidspiration)

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Χρειαζομένου Βερονίκη

Με έναν ευχάριστο και δελεαστικό τρόπο επιδιώκεται οι μαθητές να κατανοήσουν πως ονομάζονται οι γωνίες που σχηματίζονται από την τομή δυο παραλλήλων ευθειών από μια τέμνουσά τους.

Οι αγαπημένες φιγούρες του Disney προσελκύουν το ενδιαφέρον των μαθητών και ο μαθητής οδηγείται στη γνώση μέσα σε μια ευχάριστη ατμόσφαιρα

Με τη βοήθεια του λογισμικού δυναμικής Γεωμετρίας δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να μελετήσουν τη σχέση των σχηματιζόμενων γωνιών με τρόπο παραστατικό μέσα από πειραματισμό και διερεύνηση.

Η διαδικασία που προτείνεται δεν ακολουθεί τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας αντιθέτως οδηγεί το μαθητή στα βήματα ενός ερευνητή - μελετητή.

Αφορά σε  ΠΕ03 - Α' Γυμνασίου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Geogebra

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Σούφαρη Αθανασία

 

Διαθεματικό σχέδιο εργασίας με τη μέθοδο της ιστοεξερεύνησης (web quest), με σκοπό οι μαθητές να κατανοήσουν τον τρόπο σύνθεσης μιας ερευνητικής εργασίας.

Αφορά σε ΠΕ02 - Νέα Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου, Θεματική Ενότητα: Η Ελλάδα στον κόσμο

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Internet, Word, PowerPoint, CD με τραγούδια των Beatles

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΔΩΡΗ

Το σενάριο με το οποίο ασχοληθήκαμε μπορεί να αξιοποιηθεί από τους μαθητές της Γ΄ δημοτικού και εντάσσεται στις γνωστικές περιοχές των μαθηματικών, της αισθητικής αγωγής και των Τ.Π.Ε. Το θέμα που διαπραγματεύεται είναι απόλυτα συμβατό με το Α.Π.Σ. και Δ.Ε.Π.Π.Σ. των Μαθηματικών της ομώνυμης τάξης.

Ο κεντρικός άξονας του σεναρίου αφορά την απόκτηση μαθηματικών γνώσεων και ικανοτήτων, την άσκηση στη μεθοδική σκέψη, τις λογικές διεργασίες και την καλλιέργεια της μαθηματικής γλώσσας, ως μέσου επικοινωνίας.

 

Γενικός στόχος είναι οι μαθητές να αναγνωρίζουν την ισοδυναμία των κλασμάτων μέσα από καταστάσεις της καθημερινής τους ζωής.

Αφορά σε: ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:

  • Μαθηματικά Γ' Δ' Ε' ΣΤ' Δημοτικού
  • Relevation Natural Art

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Σαμαρέντση Βαρβάρα

Το σενάριο είναι διάρκειας 4 ωρών στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος με σκοπό οι μαθητές να γνωρίσουν το σώμα τους.

Αφορά σε ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ Α Τάξη Μελέτη Περιβάλλοντος

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:

  • Kidspiration
  • Hotpotatoes

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Χριστοδουλάκης Δήμος