Στο προτεινόμενο σενάριο μάθησης εμπλέκεται κατά κύριο λόγο η γνωστική περιοχή της Γλώσσας. Ωστόσο όμως υπάρχουν και δραστηριότητες που σχετίζονται με την γνωστική περιοχή της αισθητικής αγωγής, καθώς και δραστηριότητες που προάγουν ως ένα βαθμό το γνωστικό αντικείμενο των Νέων Τεχνολογιών για το Δημοτικό Σχολείο.

Οι δραστηριότητες του σεναρίου έχουν ως βασικό σκοπό να προσεγγίσουν οι μαθητές τη διαδικασία ανάλυσης και σύνθεσης ενός αφηγηματικού κειμένου μέσω των τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών.

Επίσης να συνειδητοποιήσουν τις ιδιαιτερότητες της δομής των διαφόρων ειδών αφηγηματικών κειμένων και να νιώσουν τη χαρά της δημιουργίας και της προσωπικής έκφρασης. Να υποβοηθηθούν γενικά στην παραγωγή γραπτού λόγου με ιδιαίτερη έμφαση στην αφήγηση.

Αφορά σε: ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ Δ Τάξη

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:

  • Ιδεοκατασκευές
  • Web Browser
  • Tux Paint

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Γαλάνης Βασίλειος

Διερευνούμε πότε γίνεται μέγιστο το Εμβαδό ενός ορθογωνίου όταν αυτό έχει σταθερή περίμετρο.

Αφορά σε ΠΕ03 - A' Λυκείου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Sketchpad v.4

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Καστρούνη Καλλιόπη

Η διδακτική αυτή πρόταση έχει ως σκοπό της να φέρει τους μαθητές σε μια πρώτη και ουσιαστική επαφή με μείζονα θέματα της σοφιστικής σκέψης μέσω γραπτής διερεύνησης

Αφορά σε ΠΕ02 - Αρχαία Ελληνική Λογοτεχνία Γ' Γυμνασίου, Θεματική Ενότητα: Ανθολόγιο φιλοσοφικών κειμένων: Προσωκρατικοί και Σοφιστές και σοφιστική κίνησης

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Word, διαδίκτυο, USB Device

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΠΟΓΙΑΤΖΗΣ