Μια περιήγηση στη γειτονική μας Ντενεκεδούπολη... Η φανταστική πόλη, φτιαγμένη από τενεκεδάκια που ζουν ευτυχισμένα, κινδυνεύει! Οι αδιάφοροι άνθρωποι πετούν τα σκουπίδια τους παντού. Πρέπει να τους μάθουμε τι σημαίνει ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ!
Αποστολή μας είναι να ενημερώσουμε και να συμβουλεύσουμε τους ανθρώπους για την πρακτική και για τα περιβαλλοντικά οφέλη της ανακύκλωσης.

Για ένα καλύτερο αύριο!

Για έναν πιο υγιή πλανήτη!

Αφορά σε: ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:

  • Επεξεργαστής Κειμένου
  • Λογισμικό παρουσιάσεων
  • Web Browser
  • Λογισμικό εννοιολογικής χαρτογράφησης (Kidspiration)

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Χρειαζομένου Βερονίκη

Το προτεινόμενο θέμα περιλαμβάνει ως εισαγωγή την επανεξέταση βασικών γεωμετρικών εννοιών σε ένα καινούργιο περιβάλλον δυναμικής Γεωμετρίας και ως κύριο μέρος την διάκριση των τριγώνων σε ορθογώνια, αμβλυγώνια και οξυγώνια με κριτήριο το σημείο τομής των υψών τους, καθώς και την ανακάλυψη των σχέσεων που σχηματίζονται από δύο παράλληλες ευθείες και μια τέμνουσα αυτών.

Εφαρμόζοντας αυτές τις σχέσεις μπορεί να αποδειχθεί ότι το άθροισμα των γωνιών κάθε τριγώνου είναι 180 ο. Στο τέλος αυτή η πρόταση γίνεται η αφετηρία μιας διερεύνησης για το άθροισμα των γωνιών οποιουδήποτε πολυγώνου.

Αφορά σε ΠΕ03 - Α' Γυμνασίου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Geogebra

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Χόρτη Αγγελική

Στο προτεινόμενο σενάριο μάθησης εμπλέκεται κατά κύριο λόγο η γνωστική περιοχή της Γλώσσας. Ωστόσο όμως υπάρχουν και δραστηριότητες που σχετίζονται με την γνωστική περιοχή της αισθητικής αγωγής, καθώς και δραστηριότητες που προάγουν ως ένα βαθμό το γνωστικό αντικείμενο των Νέων Τεχνολογιών για το Δημοτικό Σχολείο.

Οι δραστηριότητες του σεναρίου έχουν ως βασικό σκοπό να προσεγγίσουν οι μαθητές τη διαδικασία ανάλυσης και σύνθεσης ενός αφηγηματικού κειμένου μέσω των τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών.

Επίσης να συνειδητοποιήσουν τις ιδιαιτερότητες της δομής των διαφόρων ειδών αφηγηματικών κειμένων και να νιώσουν τη χαρά της δημιουργίας και της προσωπικής έκφρασης. Να υποβοηθηθούν γενικά στην παραγωγή γραπτού λόγου με ιδιαίτερη έμφαση στην αφήγηση.

Αφορά σε: ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ Δ Τάξη

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:

  • Ιδεοκατασκευές
  • Web Browser
  • Tux Paint

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Γαλάνης Βασίλειος

Με έναν ευχάριστο και δελεαστικό τρόπο επιδιώκεται οι μαθητές να κατανοήσουν πως ονομάζονται οι γωνίες που σχηματίζονται από την τομή δυο παραλλήλων ευθειών από μια τέμνουσά τους.

Οι αγαπημένες φιγούρες του Disney προσελκύουν το ενδιαφέρον των μαθητών και ο μαθητής οδηγείται στη γνώση μέσα σε μια ευχάριστη ατμόσφαιρα

Με τη βοήθεια του λογισμικού δυναμικής Γεωμετρίας δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να μελετήσουν τη σχέση των σχηματιζόμενων γωνιών με τρόπο παραστατικό μέσα από πειραματισμό και διερεύνηση.

Η διαδικασία που προτείνεται δεν ακολουθεί τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας αντιθέτως οδηγεί το μαθητή στα βήματα ενός ερευνητή - μελετητή.

Αφορά σε  ΠΕ03 - Α' Γυμνασίου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Geogebra

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Σούφαρη Αθανασία

Το διδακτικό σενάριο πραγματοποιείται σε τέσσερις φάσεις: (α) επεξεργασία ΄του αρχαιοελληνικού κειμένου και προσέγγιση θεμάτων που θίγονται σ' αυτό, (β) δημιουργία λεξιλογίου με ομόρριζες λέξεις του ρήματος "φέρω" και σύνθεση λέξεων με β΄ συνθετικό κλιτή λέξη (ρήμα), (γ) επανάληψη των μετοχών (επιρρηματικών, κατηγορηματικής), (δ) αξιολόγηση.

Αφορά σε ΠΕ02 - Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Β' Γυμνασίου, Θεματική Ενότητα: Η Καλλιπάτειρα

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Internet, Word, PowerPoint, Greek language, διαδραστικός πίνακας, λογισμικά: "Ανθολόγιο"», "Δημόσιος και Ιδιωτικός Βίος", "Ηρόδοτος", "Ο Τόπος και οι Άνθρωποι"

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΠΑΠΑΕΥΑΓΓΕΛΟΥ