Εκτύπωση

Γνωστικό Αντικείμενο: Φυσική Αγωγή, Γλώσσα και Λογοτεχνία.

Δημιουργός:  Αδαμαντία Φατσέα - Το σενάριο περιλαμβάνεται στο επιμορφωτικό υλικό της εκπαίδευσης επιμορφωτών Β’ επιπέδου ΤΠΕ στα ΠΑΚΕ (Συστάδα 8: Φυσική Αγωγή και Υγεία), που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο της παρούσας Πράξης από συγγραφική ομάδα εξειδικευμένων εκπαιδευτικών, με επιστημονικό υπεύθυνο τον κ. Παναγιώτη Αντωνίου, Καθηγητή, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Τομέας Προπονητικής.

Τάξη / Προφίλ Μαθητών: Γ’ Γυμνασίου.

Σύνδεση με το ΑΠΣ: Σε συμφωνία με τους σκοπούς του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών της Φυσικής Αγωγής (2011).

Διάρκεια: ~ 3 διδακτικές ώρες.

Σύντομη Περιγραφή: Στο προτεινόμενο εκπαιδευτικό σενάριο «Ολυμπιακοί Αγώνες - Υποχρέωση ή Ιερή Παρακαταθήκη;» αξιοποιείται η ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και η ανακαλυπτική μέθοδος. Οι μαθητές συμμετέχουν ενεργά και συνεργάζονται για να διαπιστώσουν την ορθότητα των πληροφοριών που τους παρέχονται. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνεται η κριτική τους ικανότητα, αφού καλούνται οι ίδιοι να επεξεργαστούν, να κωδικοποιήσουν και να μετασχηματίσουν τις πληροφορίες και στη συνέχεια να προχωρήσουν στον αυτοέλεγχο των γνώσεων που αποκόμισαν. Ο εκπαιδευτικός ως διευκολυντής, εμψυχωτής και καθοδηγητής καλείται να προετοιμάσει και να οργανώσει σωστά τη διδασκαλία, παρέχοντας τα κατάλληλα ερεθίσματα, ώστε το ενδιαφέρον των μαθητών να παραμένει αμείωτο.  Ετοιμάζει μια σειρά ερωτήσεων, οδηγιών και πηγών πληροφορίας από το διαδίκτυο, που συμπεριλαμβάνονται σε φύλλα εργασίας, τα οποία θα βοηθήσουν τους μαθητές να ανακαλύψουν μόνοι τους την κατάλληλη απάντηση.

Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο: Google slides, Διαδίκτυο και, προαιρετικά, Hot Potatoes, Padlet, εννοιολογικοί χάρτες.