Εκτύπωση

Γνωστικό Αντικείμενο: Φυσική Αγωγή.

Δημιουργός:  Αδαμαντία Φατσέα - Το σενάριο περιλαμβάνεται στο επιμορφωτικό υλικό της εκπαίδευσης επιμορφωτών Β’ επιπέδου ΤΠΕ στα ΠΑΚΕ (Συστάδα 8: Φυσική Αγωγή και Υγεία), που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο της παρούσας Πράξης από συγγραφική ομάδα εξειδικευμένων εκπαιδευτικών, με επιστημονικό υπεύθυνο τον κ. Παναγιώτη Αντωνίου, Καθηγητή, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Τομέας Προπονητικής.

Τάξη / Προφίλ Μαθητών: Β’ Γυμνασίου.

Σύνδεση με το ΑΠΣ: Σε συμφωνία με τους σκοπούς του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών της Φυσικής Αγωγής (2011).

Διάρκεια: ~ 3 διδακτικές ώρες.

Σύντομη Περιγραφή: Το εκπαιδευτικό σενάριο «Χορεύω με την παράδοση στο σήμερα!» αποτελεί μια πρόταση που αναδεικνύει τη δυνατότητα αξιοποίησης της εφαρμογής της Επαυξημένης Πραγματικότητας στην εκμάθηση ενός χορού στη Φυσική Αγωγή. Ο εκπαιδευτικός ενθαρρύνει την ενεργή συμμετοχή και συνεργασία των μαθητών, συντονίζει και υποστηρίζει την όλη εκπαιδευτική διαδικασία και παρέχει τη δυνατότητα της αυτορρύθμισης της μάθησης για κάθε μαθητή, ο οποίος αποκτά μια συνολική οπτική αναπαράσταση της τεχνικής του χορού ενώ μπορεί να εστιάζει και να παρατηρεί τα επιμέρους μέρη του και τα στοιχεία που τον συνθέτουν.

Καθοριστικό ρόλο παίζει η προετοιμασία και η οργάνωση των δραστηριοτήτων του μαθήματος από τον εκπαιδευτικό. Μέσω της εφαρμογής εμπλουτίζεται η διδασκαλία δίνοντας τη δυνατότητα στους μαθητές να ασχοληθούν με τον χορό και τα ηθικοπλαστικά στοιχεία που τον διέπουν, μέσα από μια διαφορετική οπτική γωνία. Το περιβάλλον μάθησης είναι διαδραστικό, τεχνολογικά οικείο και κοντά στα ενδιαφέροντά τους, χαρίζοντας νέες εμπειρίες. Οι μαθητές μπορούν να επιστρέψουν στις χρήσιμες πληροφορίες όσες φορές το επιθυμούν, μέχρι να μάθουν τα βήματα του χορού. Λαμβάνουν άμεση ανατροφοδότηση και ταυτόχρονα ενισχύουν τη συνεργασία μεταξύ τους, κερδίζοντας πολύτιμο διδακτικό χρόνο εκμάθησης.

Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο: Εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας «Aurasma», φορητές συσκευές.