Γνωστικό Αντικείμενο: Ιταλική Γλώσσα με διαθεματική συνεργασία του μαθήματος των Καλλιτεχνικών και της Πληροφορικής για κατασκευή διαδραστικής αφίσας και εικονικής ομαδικής περιήγησης σε πολιτισμικούς προορισμούς της Ιταλίας.

Δημιουργός: Ιωάννα Τύρου – Το σενάριο περιλαμβάνεται στο επιμορφωτικό υλικό της εκπαίδευσης επιμορφωτών Β’ επιπέδου ΤΠΕ στα ΠΑΚΕ (Συστάδα 6: Ξένες Γλώσσες), που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο της παρούσας Πράξης από συγγραφική ομάδα εξειδικευμένων εκπαιδευτικών, με επιστημονική υπεύθυνη την κ. Βασιλική Μητσικοπούλου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ), Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Τομέας Γλώσσας – Γλωσσολογίας.

Τάξη / Προφίλ Μαθητών: Α’ – Β’ Γυμνασίου / Επίπεδο Α1 – Α2.

Σύνδεση με Σχολικό Εγχειρίδιο: Σύνδεση με την ενότητα «Οι διακοπές- Le vacanze».

Διάρκεια: ~ 3 διδακτικές ώρες.

Σύντομη Περιγραφή: Οι μαθητές καλούνται να περιηγηθούν εικονικά σε μουσειακούς πολιτισμικούς χώρους ιταλικών πόλεων, να γνωρίσουν έργα τέχνης και να αναπτύξουν πολυπολιτισμική συνείδηση. Αναμένεται να επεξεργαστούν πληροφορίες και γνώσεις που σχετίζονται με τον ιταλικό πολιτισμό, αναζητώντας πρόσθετες πληροφορίες από το Διαδίκτυο. Αναμένεται ακόμη να δημιουργήσουν τη δική τους διαδραστική αφίσα προβάλλοντας έργα τέχνης και μνημεία από την Ιταλία που τους εντυπωσιάζουν, κάνοντας χρήση γραπτού περιεκτικού λόγου στην ιταλική γλώσσα. Τέλος, παίζοντας ένα παιχνίδι ρόλων, ως ξεναγοί, να παρουσίασουν στην ολομέλεια της τάξης τη διαδραστική τους αφίσα κάνοντας χρήση προφορικού λόγου.

Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο: Πρόγραμμα δημιουργίας διαδραστικής αφίσας, ηλεκτρονικά λεξικά, ιστοσελίδες με εικονικές περιηγήσεις, εργαλεία αξιολόγησης εργασιών.