Εύρεση πρόσημου τιμών συνάρτησης.

Αφορά σε ΠΕ03 - Α' Λυκείου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Geogebra

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Σαμαράς Κωνσταντίνος

Η διδακτική αυτή πρόταση έχει ως σκοπό να λειτουργήσει ανακεφαλαιωτικά, καθώς έχει ολοκληρωθεί η διδασκαλία του συνόλου του κειμένου κι έχει πραγματοποιηθεί η αναλυτική του επεξεργασία στην τάξη. Προβάλλονται στους μαθητές αποσπάσματα από  την παράσταση του έργου από τη Νεανική Σκηνή του ΚΘΒΕ το 2008, όπως βρίσκονται διαθέσιμα στο YouTube και σε σχετικά ιστολόγια. Η εν λόγω παρουσίαση σκοπεύει να διαδραματίσει ρόλο συνολικής θεώρησης του έργου

Αφορά σε  ΠΕ02 - Αρχαία Ελληνική Λογοτεχνία Γ' Γυμνασίου, Θεματική Ενότητα: Ευριπίδη Ελένη: Εισαγωγή και κείμενο

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Βιντεο-προβολέας, διαδίκτυο, εργαλείο download-helper

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΠΟΓΙΑΤΖΗΣ

Με το λογισμικό Sketchpad οι μαθητές καλούνται να κατασκευάσουν κανονικά πολύγωνα με διάφορους τρόπους και να πειραματιστούν με αυτές τις κατασκευές. Επίσης προσεγγίζοντας τον κύκλο με κανονικά πολύγωνα ανακαλύπτουν το μήκος και το εμβαδόν του.

Αφορά σε  ΠΕ03 - Β' Λυκείου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Sketchpad v.4

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Κυρέζη Ιωάννα

Το σενάριο εντάσσεται στο γνωστικό αντικείμενο της Γεωμετρίας Ε' Δημοτικού και συγκεκριμένα στις ενότητες «Τρίγωνα - Είδη τριγώνων ως προς τις γωνίες και τις πλευρές - Ύψη τριγώνου».

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:

  • Επεξεργαστής Κειμένου
  • Cabri Geometry II ή The Geometer's Sketchpad
  • Inspiration

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Κανέλλα Κούτση

Το σενάριο που ακολουθεί αποτελεί μια απόπειρα συνολικής ανάλυσης των κεφαλαίων 70-82 του Γ΄ βιβλίου της Ιστορίας του Θουκυδίδη. Στο παραπάνω βιβλίο ο συγγραφέας αφηγείται τον εμφύλιο πόλεμο μεταξύ των ολιγαρχικών και των δημοκρατικών Κερκυραίων, καθώς και την καταστρεπτική ανάμειξη των Αθηναίων και των Πελοποννησίων στη σύγκρουση αυτή

Αφορά σε ΠΕ02 - Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου, Θεματική Ενότητα: Θουκυδίδη Ιστορία

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Internet, Word, εννοιολογικός χάρτης, πινακοθήκες, μουσεία, βίντεο, wiki

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΑΣΙΟΣ