Οι επιμορφούμενοι δημιουργούν
Έννοια Παραγώγου - Παράγωγος Συνάρτηση -Μονοτονία Συνάρτησης -Τοπικά Ακρότατα.
Αφορά σε ΠΕ03 - Γ' Λυκείου
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Geogebra
Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Σιφώνιος Παναγιώτης /ανάρτησε η Καστρούνη Καλλιόπη
Διδακτικό Διαθεματικό Σενάριο στα πλαίσια του μαθήματος Βυζαντινής Ιστορίας της Ε΄ Δημοτικού.
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:
- Επεξεργαστής Κειμένου
- Λογισμικό παρουσιάσεων
- Web Browser
- Ιστορικός Άτλαντας CENTENNIA
- Relevation Natural Art
- Google Earth ΚΑΙ Google Maps
- Ψηφιακές εγκυκλοπαίδειες
- Hotpotatoes, Kidspiration, Jigsaw puzzle, Centenni
Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΣΟΥΛΑΝΔΡΟΣ Σ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Εύρεση πρόσημου τιμών συνάρτησης.
Αφορά σε ΠΕ03 - Α' Λυκείου
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Geogebra
Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Σαμαράς Κωνσταντίνος
Οι μαθητές οδηγούνται στην ανακάλυψη των ιδιοτήτων των ανάλογων ποσών ,στην έννοια των συντεταγμένων , στην απεικόνιση των ζευγών τιμών ως σημείων στο επίπεδο και τελικά στις γραφικές παραστάσεις μέσα από ένα απλό πρόβλημα του σχολικού βιβλίου. Η έννοια συντεταγμένη, για παράδειγμα , πριν παρουσιαστεί στο Geogebra , εισάγεται -αθόρυβα- μέσω της θέσης των κελιών στα λογιστικά φύλλα. Οι πίνακες τιμών δίνουν μια σαφή εικόνα του προβλήματος. Οι γραφικές παραστάσεις είναι απεικονίσεις αλγεβρικών σχέσεων. Όλες αυτές οι έννοιες εισάγονται με ομαλό τρόπο και μέσω του παιγνιδιού της εκμάθησης των λογισμικών Geogebra και λογιστικών φύλλων.
Αφορά σε ΠΕ03 - Α' Γυμνασίου
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:
- Geogebra
- Excel
Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Κριτσωτάκη Ευφροσύνη
Ο κεντρικός άξονας του σεναρίου αφορά την απόκτηση μαθηματικών γνώσεων και ικανοτήτων, την άσκηση στη μεθοδική σκέψη, τις λογικές διεργασίες και την καλλιέργεια της μαθηματικής γλώσσας, ως μέσου επικοινωνίας.
Γενικός στόχος είναι οι μαθητές να αναγνωρίζουν την ισοδυναμία των κλασμάτων μέσα από καταστάσεις της καθημερινής τους ζωής.
Αφορά σε: ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:
- Μαθηματικά Γ' Δ' Ε' ΣΤ' Δημοτικού
- Relevation Natural Art
Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Σαμαρέντση Βαρβάρα











