Σκοπός του σεναρίου είναι οι μαθητές να προσδιορίσουν και να αξιολογήσουν τους εσωτερικούς και εξωτερικούς παράγοντες (οικονομικούς, πολιτικούς, θρησκευτικούς και στρατιωτικούς) που οδήγησαν το Βυζάντιο στην παρακμή από τα μέσα του 11ου αι. και την υποταγή στους Οθωμανούς με την Άλωση της Πόλης το 1453. Εφαρμόζεται η διερευνητική μέθοδος της επίλυσης προβλήματος.

Αφορά σε  ΠΕ02 - Ιστορία Β' Γυμνασίου, Θεματική Ενότητα: Περίοδος της κρίσης του Βυζαντίου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Internet, Word, «Περιπλάνηση στο Χωρο-χρόνο», «Inspiration»

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΓΟΝΤΙΚΑΚΗΣ

Διερευνούμε πότε γίνεται μέγιστο το Εμβαδό ενός ορθογωνίου όταν αυτό έχει σταθερή περίμετρο.

Αφορά σε ΠΕ03 - A' Λυκείου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Sketchpad v.4

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Καστρούνη Καλλιόπη

Το σενάριο έχει ως υπόθεση το μετασχηματισμό αντικειμένων(σημείου, ευθύγραμμου τμήματος, πολυγώνων κι άλλων σχημάτων) μέσα από τη συμμετρία ως προς σημείο-κέντρο. Οι μαθητές θα προσπαθήσουν μέσα από καθοδηγούμενα “βήματα” να διερευνήσουν και να ανακαλύψουν τη βασική ιδιότητα αυτού του μετασχηματισμού. Μέσα από τα εργαλεία του εκάστοτε λογισμικού, θα μπορούν να ελέγχουν αν οι υποθέσεις που κάνουν, συνδέονται με τις γνωστές μαθηματικές έννοιες και σχέσεις.

Αφορά σε ΠΕ03 - Α' Λυκείου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Geogebra

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Φραντζικινάκης Βασίλειος

Αυτό το σενάριο διδασκαλίας ακολουθεί τον Μέγα Αλέξανδρο στην εκστρατεία του στην Ασία

Αφορά σε ΠΕ60/70 - Προσχολική  / Πρωτοβάθμια Δημοτικό Δ Τάξη - Ιστορία

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: INSPIRATION

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΠΑΝΟΣ ΣΑΡΑΝΤΑΚΟΣ

Το σενάριο είναι διάρκειας 4 ωρών στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος με σκοπό οι μαθητές να γνωρίσουν το σώμα τους.

Αφορά σε ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ Α Τάξη Μελέτη Περιβάλλοντος

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:

  • Kidspiration
  • Hotpotatoes

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Χριστοδουλάκης Δήμος