Το σενάριο εντάσσεται στο γνωστικό αντικείμενο της Γεωμετρίας Ε' Δημοτικού και συγκεκριμένα στις ενότητες «Τρίγωνα - Είδη τριγώνων ως προς τις γωνίες και τις πλευρές - Ύψη τριγώνου».

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:

  • Επεξεργαστής Κειμένου
  • Cabri Geometry II ή The Geometer's Sketchpad
  • Inspiration

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Κανέλλα Κούτση

Έννοια Παραγώγου - Παράγωγος Συνάρτηση -Μονοτονία Συνάρτησης -Τοπικά Ακρότατα.

Αφορά σε ΠΕ03 - Γ' Λυκείου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Geogebra

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Σιφώνιος Παναγιώτης /ανάρτησε η Καστρούνη Καλλιόπη

Διερευνούμε πότε γίνεται μέγιστο το Εμβαδό ενός ορθογωνίου όταν αυτό έχει σταθερή περίμετρο.

Αφορά σε ΠΕ03 - A' Λυκείου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Sketchpad v.4

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Καστρούνη Καλλιόπη

Περιεχόμενο της διδακτικής αυτής παρέμβασης αποτελεί η αισθητική και ερμηνευτική προσέγγιση του ποιήματος «Πούσι» του Νίκου Καββαδία με τη χρήση εργαλείων Τ.Π.Ε.

Αφορά σε  ΠΕ02 - Νέα Ελληνική Λογοτεχνία Β' Λυκείου, Θεματική Ενότητα: Ποίηση του μεσοπολέμου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Prezi, Internet, Word, PowerPoint, Google Earth, βιντεοπροβολέας

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΜΠΙΛΛΑ

Αυτό το σενάριο διδασκαλίας ακολουθεί τον Μέγα Αλέξανδρο στην εκστρατεία του στην Ασία

Αφορά σε ΠΕ60/70 - Προσχολική  / Πρωτοβάθμια Δημοτικό Δ Τάξη - Ιστορία

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: INSPIRATION

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΠΑΝΟΣ ΣΑΡΑΝΤΑΚΟΣ