Γνωστικό Αντικείμενο: Φυσική Αγωγή, Πληροφορική.

Δημιουργός:  Ιάκωβος Μαστρογιάννης - Το σενάριο περιλαμβάνεται στο επιμορφωτικό υλικό της εκπαίδευσης επιμορφωτών Β’ επιπέδου ΤΠΕ στα ΠΑΚΕ (Συστάδα 8: Φυσική Αγωγή και Υγεία), που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο της παρούσας Πράξης από συγγραφική ομάδα εξειδικευμένων εκπαιδευτικών, με επιστημονικό υπεύθυνο τον κ. Παναγιώτη Αντωνίου, Καθηγητή, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Τομέας Προπονητικής.

Τάξη / Προφίλ Μαθητών: Α’ Λυκείου.

Σύνδεση με το ΑΠΣ: Σε συμφωνία με τους σκοπούς του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών της Φυσικής Αγωγής.

Διάρκεια: ~ 4 διδακτικές ώρες.

Σύντομη Περιγραφή: Εκπαιδευτικό σενάριο, στο οποίο αξιοποιείται το προγραμματιστικό περιβάλλον του Scratch 3.0 για την δημιουργία προσομοίωσης κίνησης για την διερεύνηση της τεχνικής της πάσας μανσέτα στην πετοσφαίριση. Το σενάριο εμπεριέχει και κινητικό μέρος. Όλο το απαιτούμενο εκπαιδευτικό υλικό για την υλοποίηση του σεναρίου (φύλλα εργασίας, στιγμιότυπα της κινητικής δεξιότητας, καρτέλα κριτηρίων αξιολόγησης κ.ά.) είναι προσβάσιμο μέσω υπερυσυνδέσμων ή παραρτημάτων στο αρχείο του σεναρίου.

Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο: Scratch 3.0.