Το σενάριο είναι διάρκειας 4 ωρών στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος με σκοπό οι μαθητές να γνωρίσουν το σώμα τους.

Αφορά σε ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ Α Τάξη Μελέτη Περιβάλλοντος

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:

  • Kidspiration
  • Hotpotatoes

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Χριστοδουλάκης Δήμος

Το σενάριο που ακολουθεί αποτελεί μια απόπειρα συνολικής ανάλυσης των κεφαλαίων 70-82 του Γ΄ βιβλίου της Ιστορίας του Θουκυδίδη. Στο παραπάνω βιβλίο ο συγγραφέας αφηγείται τον εμφύλιο πόλεμο μεταξύ των ολιγαρχικών και των δημοκρατικών Κερκυραίων, καθώς και την καταστρεπτική ανάμειξη των Αθηναίων και των Πελοποννησίων στη σύγκρουση αυτή

Αφορά σε ΠΕ02 - Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου, Θεματική Ενότητα: Θουκυδίδη Ιστορία

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Internet, Word, εννοιολογικός χάρτης, πινακοθήκες, μουσεία, βίντεο, wiki

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΑΣΙΟΣ

Το σενάριο έχει ως υπόθεση το μετασχηματισμό αντικειμένων(σημείου, ευθύγραμμου τμήματος, πολυγώνων κι άλλων σχημάτων) μέσα από τη συμμετρία ως προς σημείο-κέντρο. Οι μαθητές θα προσπαθήσουν μέσα από καθοδηγούμενα “βήματα” να διερευνήσουν και να ανακαλύψουν τη βασική ιδιότητα αυτού του μετασχηματισμού. Μέσα από τα εργαλεία του εκάστοτε λογισμικού, θα μπορούν να ελέγχουν αν οι υποθέσεις που κάνουν, συνδέονται με τις γνωστές μαθηματικές έννοιες και σχέσεις.

Αφορά σε ΠΕ03 - Α' Λυκείου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Geogebra

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Φραντζικινάκης Βασίλειος

Με έναν ευχάριστο και δελεαστικό τρόπο επιδιώκεται οι μαθητές να κατανοήσουν πως ονομάζονται οι γωνίες που σχηματίζονται από την τομή δυο παραλλήλων ευθειών από μια τέμνουσά τους.

Οι αγαπημένες φιγούρες του Disney προσελκύουν το ενδιαφέρον των μαθητών και ο μαθητής οδηγείται στη γνώση μέσα σε μια ευχάριστη ατμόσφαιρα

Με τη βοήθεια του λογισμικού δυναμικής Γεωμετρίας δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να μελετήσουν τη σχέση των σχηματιζόμενων γωνιών με τρόπο παραστατικό μέσα από πειραματισμό και διερεύνηση.

Η διαδικασία που προτείνεται δεν ακολουθεί τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας αντιθέτως οδηγεί το μαθητή στα βήματα ενός ερευνητή - μελετητή.

Αφορά σε  ΠΕ03 - Α' Γυμνασίου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Geogebra

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Σούφαρη Αθανασία

Διδακτικό Διαθεματικό Σενάριο στα πλαίσια του μαθήματος Βυζαντινής Ιστορίας της Ε΄ Δημοτικού.

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:

  • Επεξεργαστής Κειμένου
  • Λογισμικό παρουσιάσεων
  • Web Browser
  • Ιστορικός Άτλαντας CENTENNIA
  • Relevation Natural Art
  • Google Earth ΚΑΙ Google Maps
  • Ψηφιακές εγκυκλοπαίδειες 
  • Hotpotatoes, Kidspiration, Jigsaw puzzle, Centenni

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΣΟΥΛΑΝΔΡΟΣ Σ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ