Σενάριο που δοκιμάστηκε στην Α' ΕΠΑΛ, αλλά αντιστοιχεί και στη Β' Γενικού Λυκείου

Αφορά σε  ΠΕ02 - Ιστορία Β' Λυκείου, Θεματική Ενότητα: Η Λατινοκρατία και η Παλαιολόγεια εποχή

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Word, Googledocs, Powerpoint, Internet, Gmail, Excel

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ

Μια περιήγηση στη γειτονική μας Ντενεκεδούπολη... Η φανταστική πόλη, φτιαγμένη από τενεκεδάκια που ζουν ευτυχισμένα, κινδυνεύει! Οι αδιάφοροι άνθρωποι πετούν τα σκουπίδια τους παντού. Πρέπει να τους μάθουμε τι σημαίνει ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ!
Αποστολή μας είναι να ενημερώσουμε και να συμβουλεύσουμε τους ανθρώπους για την πρακτική και για τα περιβαλλοντικά οφέλη της ανακύκλωσης.

Για ένα καλύτερο αύριο!

Για έναν πιο υγιή πλανήτη!

Αφορά σε: ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:

  • Επεξεργαστής Κειμένου
  • Λογισμικό παρουσιάσεων
  • Web Browser
  • Λογισμικό εννοιολογικής χαρτογράφησης (Kidspiration)

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Χρειαζομένου Βερονίκη

Με το λογισμικό Sketchpad οι μαθητές καλούνται να κατασκευάσουν κανονικά πολύγωνα με διάφορους τρόπους και να πειραματιστούν με αυτές τις κατασκευές. Επίσης προσεγγίζοντας τον κύκλο με κανονικά πολύγωνα ανακαλύπτουν το μήκος και το εμβαδόν του.

Αφορά σε  ΠΕ03 - Β' Λυκείου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Sketchpad v.4

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Κυρέζη Ιωάννα

Στο προτεινόμενο σενάριο μάθησης εμπλέκεται κατά κύριο λόγο η γνωστική περιοχή της Γλώσσας. Ωστόσο όμως υπάρχουν και δραστηριότητες που σχετίζονται με την γνωστική περιοχή της αισθητικής αγωγής, καθώς και δραστηριότητες που προάγουν ως ένα βαθμό το γνωστικό αντικείμενο των Νέων Τεχνολογιών για το Δημοτικό Σχολείο.

Οι δραστηριότητες του σεναρίου έχουν ως βασικό σκοπό να προσεγγίσουν οι μαθητές τη διαδικασία ανάλυσης και σύνθεσης ενός αφηγηματικού κειμένου μέσω των τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών.

Επίσης να συνειδητοποιήσουν τις ιδιαιτερότητες της δομής των διαφόρων ειδών αφηγηματικών κειμένων και να νιώσουν τη χαρά της δημιουργίας και της προσωπικής έκφρασης. Να υποβοηθηθούν γενικά στην παραγωγή γραπτού λόγου με ιδιαίτερη έμφαση στην αφήγηση.

Αφορά σε: ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ Δ Τάξη

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:

  • Ιδεοκατασκευές
  • Web Browser
  • Tux Paint

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Γαλάνης Βασίλειος

Διδακτικό Διαθεματικό Σενάριο στα πλαίσια του μαθήματος Βυζαντινής Ιστορίας της Ε΄ Δημοτικού.

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:

  • Επεξεργαστής Κειμένου
  • Λογισμικό παρουσιάσεων
  • Web Browser
  • Ιστορικός Άτλαντας CENTENNIA
  • Relevation Natural Art
  • Google Earth ΚΑΙ Google Maps
  • Ψηφιακές εγκυκλοπαίδειες 
  • Hotpotatoes, Kidspiration, Jigsaw puzzle, Centenni

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΣΟΥΛΑΝΔΡΟΣ Σ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ