Το διδακτικό σενάριο πραγματοποιείται σε τέσσερις φάσεις: (α) επεξεργασία ΄του αρχαιοελληνικού κειμένου και προσέγγιση θεμάτων που θίγονται σ' αυτό, (β) δημιουργία λεξιλογίου με ομόρριζες λέξεις του ρήματος "φέρω" και σύνθεση λέξεων με β΄ συνθετικό κλιτή λέξη (ρήμα), (γ) επανάληψη των μετοχών (επιρρηματικών, κατηγορηματικής), (δ) αξιολόγηση.

Αφορά σε ΠΕ02 - Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Β' Γυμνασίου, Θεματική Ενότητα: Η Καλλιπάτειρα

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Internet, Word, PowerPoint, Greek language, διαδραστικός πίνακας, λογισμικά: "Ανθολόγιο"», "Δημόσιος και Ιδιωτικός Βίος", "Ηρόδοτος", "Ο Τόπος και οι Άνθρωποι"

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΠΑΠΑΕΥΑΓΓΕΛΟΥ

Αυτό το σενάριο διδασκαλίας ακολουθεί τον Μέγα Αλέξανδρο στην εκστρατεία του στην Ασία

Αφορά σε ΠΕ60/70 - Προσχολική  / Πρωτοβάθμια Δημοτικό Δ Τάξη - Ιστορία

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: INSPIRATION

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΠΑΝΟΣ ΣΑΡΑΝΤΑΚΟΣ

Το σενάριο με το οποίο ασχοληθήκαμε μπορεί να αξιοποιηθεί από τους μαθητές της Γ΄ δημοτικού και εντάσσεται στις γνωστικές περιοχές των μαθηματικών, της αισθητικής αγωγής και των Τ.Π.Ε. Το θέμα που διαπραγματεύεται είναι απόλυτα συμβατό με το Α.Π.Σ. και Δ.Ε.Π.Π.Σ. των Μαθηματικών της ομώνυμης τάξης.

Ο κεντρικός άξονας του σεναρίου αφορά την απόκτηση μαθηματικών γνώσεων και ικανοτήτων, την άσκηση στη μεθοδική σκέψη, τις λογικές διεργασίες και την καλλιέργεια της μαθηματικής γλώσσας, ως μέσου επικοινωνίας.

 

Γενικός στόχος είναι οι μαθητές να αναγνωρίζουν την ισοδυναμία των κλασμάτων μέσα από καταστάσεις της καθημερινής τους ζωής.

Αφορά σε: ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:

  • Μαθηματικά Γ' Δ' Ε' ΣΤ' Δημοτικού
  • Relevation Natural Art

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Σαμαρέντση Βαρβάρα

Το σενάριο έχει ως υπόθεση το μετασχηματισμό αντικειμένων(σημείου, ευθύγραμμου τμήματος, πολυγώνων κι άλλων σχημάτων) μέσα από τη συμμετρία ως προς σημείο-κέντρο. Οι μαθητές θα προσπαθήσουν μέσα από καθοδηγούμενα “βήματα” να διερευνήσουν και να ανακαλύψουν τη βασική ιδιότητα αυτού του μετασχηματισμού. Μέσα από τα εργαλεία του εκάστοτε λογισμικού, θα μπορούν να ελέγχουν αν οι υποθέσεις που κάνουν, συνδέονται με τις γνωστές μαθηματικές έννοιες και σχέσεις.

Αφορά σε ΠΕ03 - Α' Λυκείου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Geogebra

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Φραντζικινάκης Βασίλειος

Το προτεινόμενο θέμα περιλαμβάνει ως εισαγωγή την επανεξέταση βασικών γεωμετρικών εννοιών σε ένα καινούργιο περιβάλλον δυναμικής Γεωμετρίας και ως κύριο μέρος την διάκριση των τριγώνων σε ορθογώνια, αμβλυγώνια και οξυγώνια με κριτήριο το σημείο τομής των υψών τους, καθώς και την ανακάλυψη των σχέσεων που σχηματίζονται από δύο παράλληλες ευθείες και μια τέμνουσα αυτών.

Εφαρμόζοντας αυτές τις σχέσεις μπορεί να αποδειχθεί ότι το άθροισμα των γωνιών κάθε τριγώνου είναι 180 ο. Στο τέλος αυτή η πρόταση γίνεται η αφετηρία μιας διερεύνησης για το άθροισμα των γωνιών οποιουδήποτε πολυγώνου.

Αφορά σε ΠΕ03 - Α' Γυμνασίου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Geogebra

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Χόρτη Αγγελική