Στο προτεινόμενο σενάριο μάθησης εμπλέκεται κατά κύριο λόγο η γνωστική περιοχή της Γλώσσας. Ωστόσο όμως υπάρχουν και δραστηριότητες που σχετίζονται με την γνωστική περιοχή της αισθητικής αγωγής, καθώς και δραστηριότητες που προάγουν ως ένα βαθμό το γνωστικό αντικείμενο των Νέων Τεχνολογιών για το Δημοτικό Σχολείο.

Οι δραστηριότητες του σεναρίου έχουν ως βασικό σκοπό να προσεγγίσουν οι μαθητές τη διαδικασία ανάλυσης και σύνθεσης ενός αφηγηματικού κειμένου μέσω των τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών.

Επίσης να συνειδητοποιήσουν τις ιδιαιτερότητες της δομής των διαφόρων ειδών αφηγηματικών κειμένων και να νιώσουν τη χαρά της δημιουργίας και της προσωπικής έκφρασης. Να υποβοηθηθούν γενικά στην παραγωγή γραπτού λόγου με ιδιαίτερη έμφαση στην αφήγηση.

Αφορά σε: ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ Δ Τάξη

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:

  • Ιδεοκατασκευές
  • Web Browser
  • Tux Paint

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Γαλάνης Βασίλειος

Το σενάριο είναι διάρκειας 4 ωρών στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος με σκοπό οι μαθητές να γνωρίσουν το σώμα τους.

Αφορά σε ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ Α Τάξη Μελέτη Περιβάλλοντος

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:

  • Kidspiration
  • Hotpotatoes

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Χριστοδουλάκης Δήμος

Με το λογισμικό Sketchpad οι μαθητές καλούνται να κατασκευάσουν κανονικά πολύγωνα με διάφορους τρόπους και να πειραματιστούν με αυτές τις κατασκευές. Επίσης προσεγγίζοντας τον κύκλο με κανονικά πολύγωνα ανακαλύπτουν το μήκος και το εμβαδόν του.

Αφορά σε  ΠΕ03 - Β' Λυκείου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Sketchpad v.4

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Κυρέζη Ιωάννα