Οι επιμορφούμενοι δημιουργούν
Το προτεινόμενο θέμα περιλαμβάνει ως εισαγωγή την επανεξέταση βασικών γεωμετρικών εννοιών σε ένα καινούργιο περιβάλλον δυναμικής Γεωμετρίας και ως κύριο μέρος την διάκριση των τριγώνων σε ορθογώνια, αμβλυγώνια και οξυγώνια με κριτήριο το σημείο τομής των υψών τους, καθώς και την ανακάλυψη των σχέσεων που σχηματίζονται από δύο παράλληλες ευθείες και μια τέμνουσα αυτών.
Εφαρμόζοντας αυτές τις σχέσεις μπορεί να αποδειχθεί ότι το άθροισμα των γωνιών κάθε τριγώνου είναι 180 ο. Στο τέλος αυτή η πρόταση γίνεται η αφετηρία μιας διερεύνησης για το άθροισμα των γωνιών οποιουδήποτε πολυγώνου.
Αφορά σε ΠΕ03 - Α' Γυμνασίου
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Geogebra
Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Χόρτη Αγγελική
Το διδακτικό σενάριο πραγματοποιείται σε τέσσερις φάσεις: (α) επεξεργασία ΄του αρχαιοελληνικού κειμένου και προσέγγιση θεμάτων που θίγονται σ' αυτό, (β) δημιουργία λεξιλογίου με ομόρριζες λέξεις του ρήματος "φέρω" και σύνθεση λέξεων με β΄ συνθετικό κλιτή λέξη (ρήμα), (γ) επανάληψη των μετοχών (επιρρηματικών, κατηγορηματικής), (δ) αξιολόγηση.
Αφορά σε ΠΕ02 - Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Β' Γυμνασίου, Θεματική Ενότητα: Η Καλλιπάτειρα
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Internet, Word, PowerPoint, Greek language, διαδραστικός πίνακας, λογισμικά: "Ανθολόγιο"», "Δημόσιος και Ιδιωτικός Βίος", "Ηρόδοτος", "Ο Τόπος και οι Άνθρωποι"
Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΠΑΠΑΕΥΑΓΓΕΛΟΥ
Εύρεση πρόσημου τιμών συνάρτησης.
Αφορά σε ΠΕ03 - Α' Λυκείου
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Geogebra
Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Σαμαράς Κωνσταντίνος
Ο κεντρικός άξονας του σεναρίου αφορά την απόκτηση μαθηματικών γνώσεων και ικανοτήτων, την άσκηση στη μεθοδική σκέψη, τις λογικές διεργασίες και την καλλιέργεια της μαθηματικής γλώσσας, ως μέσου επικοινωνίας.
Γενικός στόχος είναι οι μαθητές να αναγνωρίζουν την ισοδυναμία των κλασμάτων μέσα από καταστάσεις της καθημερινής τους ζωής.
Αφορά σε: ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:
- Μαθηματικά Γ' Δ' Ε' ΣΤ' Δημοτικού
- Relevation Natural Art
Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Σαμαρέντση Βαρβάρα
Περιεχόμενο της διδακτικής αυτής παρέμβασης αποτελεί η αισθητική και ερμηνευτική προσέγγιση του ποιήματος «Πούσι» του Νίκου Καββαδία με τη χρήση εργαλείων Τ.Π.Ε.
Αφορά σε ΠΕ02 - Νέα Ελληνική Λογοτεχνία Β' Λυκείου, Θεματική Ενότητα: Ποίηση του μεσοπολέμου
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Prezi, Internet, Word, PowerPoint, Google Earth, βιντεοπροβολέας
Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΜΠΙΛΛΑ














