Το σενάριο με το οποίο ασχοληθήκαμε μπορεί να αξιοποιηθεί από τους μαθητές της Γ΄ δημοτικού και εντάσσεται στις γνωστικές περιοχές των μαθηματικών, της αισθητικής αγωγής και των Τ.Π.Ε. Το θέμα που διαπραγματεύεται είναι απόλυτα συμβατό με το Α.Π.Σ. και Δ.Ε.Π.Π.Σ. των Μαθηματικών της ομώνυμης τάξης.

Ο κεντρικός άξονας του σεναρίου αφορά την απόκτηση μαθηματικών γνώσεων και ικανοτήτων, την άσκηση στη μεθοδική σκέψη, τις λογικές διεργασίες και την καλλιέργεια της μαθηματικής γλώσσας, ως μέσου επικοινωνίας.

 

Γενικός στόχος είναι οι μαθητές να αναγνωρίζουν την ισοδυναμία των κλασμάτων μέσα από καταστάσεις της καθημερινής τους ζωής.

Αφορά σε: ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:

  • Μαθηματικά Γ' Δ' Ε' ΣΤ' Δημοτικού
  • Relevation Natural Art

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Σαμαρέντση Βαρβάρα

Το σενάριο εντάσσεται στο γνωστικό αντικείμενο της Γεωμετρίας Ε' Δημοτικού και συγκεκριμένα στις ενότητες «Τρίγωνα - Είδη τριγώνων ως προς τις γωνίες και τις πλευρές - Ύψη τριγώνου».

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:

  • Επεξεργαστής Κειμένου
  • Cabri Geometry II ή The Geometer's Sketchpad
  • Inspiration

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Κανέλλα Κούτση

Σκοπός του σεναρίου είναι οι μαθητές να προσδιορίσουν και να αξιολογήσουν τους εσωτερικούς και εξωτερικούς παράγοντες (οικονομικούς, πολιτικούς, θρησκευτικούς και στρατιωτικούς) που οδήγησαν το Βυζάντιο στην παρακμή από τα μέσα του 11ου αι. και την υποταγή στους Οθωμανούς με την Άλωση της Πόλης το 1453. Εφαρμόζεται η διερευνητική μέθοδος της επίλυσης προβλήματος.

Αφορά σε  ΠΕ02 - Ιστορία Β' Γυμνασίου, Θεματική Ενότητα: Περίοδος της κρίσης του Βυζαντίου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Internet, Word, «Περιπλάνηση στο Χωρο-χρόνο», «Inspiration»

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΓΟΝΤΙΚΑΚΗΣ

Μια περιήγηση στη γειτονική μας Ντενεκεδούπολη... Η φανταστική πόλη, φτιαγμένη από τενεκεδάκια που ζουν ευτυχισμένα, κινδυνεύει! Οι αδιάφοροι άνθρωποι πετούν τα σκουπίδια τους παντού. Πρέπει να τους μάθουμε τι σημαίνει ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ!
Αποστολή μας είναι να ενημερώσουμε και να συμβουλεύσουμε τους ανθρώπους για την πρακτική και για τα περιβαλλοντικά οφέλη της ανακύκλωσης.

Για ένα καλύτερο αύριο!

Για έναν πιο υγιή πλανήτη!

Αφορά σε: ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:

  • Επεξεργαστής Κειμένου
  • Λογισμικό παρουσιάσεων
  • Web Browser
  • Λογισμικό εννοιολογικής χαρτογράφησης (Kidspiration)

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Χρειαζομένου Βερονίκη

Το σενάριο που ακολουθεί αποτελεί μια απόπειρα συνολικής ανάλυσης των κεφαλαίων 70-82 του Γ΄ βιβλίου της Ιστορίας του Θουκυδίδη. Στο παραπάνω βιβλίο ο συγγραφέας αφηγείται τον εμφύλιο πόλεμο μεταξύ των ολιγαρχικών και των δημοκρατικών Κερκυραίων, καθώς και την καταστρεπτική ανάμειξη των Αθηναίων και των Πελοποννησίων στη σύγκρουση αυτή

Αφορά σε ΠΕ02 - Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου, Θεματική Ενότητα: Θουκυδίδη Ιστορία

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Internet, Word, εννοιολογικός χάρτης, πινακοθήκες, μουσεία, βίντεο, wiki

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΑΣΙΟΣ