Το σενάριο έχει ως υπόθεση το μετασχηματισμό αντικειμένων(σημείου, ευθύγραμμου τμήματος, πολυγώνων κι άλλων σχημάτων) μέσα από τη συμμετρία ως προς σημείο-κέντρο. Οι μαθητές θα προσπαθήσουν μέσα από καθοδηγούμενα “βήματα” να διερευνήσουν και να ανακαλύψουν τη βασική ιδιότητα αυτού του μετασχηματισμού. Μέσα από τα εργαλεία του εκάστοτε λογισμικού, θα μπορούν να ελέγχουν αν οι υποθέσεις που κάνουν, συνδέονται με τις γνωστές μαθηματικές έννοιες και σχέσεις.

Αφορά σε ΠΕ03 - Α' Λυκείου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Geogebra

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Φραντζικινάκης Βασίλειος

Α. Σενάριο Διδασκαλίας στη Νεοελληνική Λογοτεχνία:

1.Τίτλος 2.Προαπαιτούμενα 3.Στόχοι 4.Πορεία διδασκαλίας 5.Φύλλα Εργασίας 6.Αξιολόγηση 7.Βιβλιογραφία

Β. Λογισμικό Παρουσίασης (P.Point)

Αφορά σε ΠΕ02 - Νέα Ελληνική Λογοτεχνία Γ' Γυμνασίου, Θεματική Ενότητα: Η νέα Αθηναϊκή Σχολή (1880-1922)

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Word, PowerPoint, διαδίκτυο, βιντεοπροβολέας

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΡΟΥΚΟΥΤΑΚΗΣ

Το σενάριο είναι διάρκειας 4 ωρών στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος με σκοπό οι μαθητές να γνωρίσουν το σώμα τους.

Αφορά σε ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ Α Τάξη Μελέτη Περιβάλλοντος

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:

  • Kidspiration
  • Hotpotatoes

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Χριστοδουλάκης Δήμος

Αυτό το σενάριο διδασκαλίας ακολουθεί τον Μέγα Αλέξανδρο στην εκστρατεία του στην Ασία

Αφορά σε ΠΕ60/70 - Προσχολική  / Πρωτοβάθμια Δημοτικό Δ Τάξη - Ιστορία

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: INSPIRATION

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΠΑΝΟΣ ΣΑΡΑΝΤΑΚΟΣ

Στο προτεινόμενο σενάριο μάθησης εμπλέκεται κατά κύριο λόγο η γνωστική περιοχή της Γλώσσας. Ωστόσο όμως υπάρχουν και δραστηριότητες που σχετίζονται με την γνωστική περιοχή της αισθητικής αγωγής, καθώς και δραστηριότητες που προάγουν ως ένα βαθμό το γνωστικό αντικείμενο των Νέων Τεχνολογιών για το Δημοτικό Σχολείο.

Οι δραστηριότητες του σεναρίου έχουν ως βασικό σκοπό να προσεγγίσουν οι μαθητές τη διαδικασία ανάλυσης και σύνθεσης ενός αφηγηματικού κειμένου μέσω των τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών.

Επίσης να συνειδητοποιήσουν τις ιδιαιτερότητες της δομής των διαφόρων ειδών αφηγηματικών κειμένων και να νιώσουν τη χαρά της δημιουργίας και της προσωπικής έκφρασης. Να υποβοηθηθούν γενικά στην παραγωγή γραπτού λόγου με ιδιαίτερη έμφαση στην αφήγηση.

Αφορά σε: ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ Δ Τάξη

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:

  • Ιδεοκατασκευές
  • Web Browser
  • Tux Paint

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Γαλάνης Βασίλειος